۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۴۹

پوینده خبر داد:

114 پایگاه اطلاع رسانی برای مسافران نوروزی در البرز فعال شد

114 پایگاه اطلاع رسانی برای مسافران نوروزی در البرز فعال شد

کرج - خبرگزاری مهر: مدیر کل میراث فرهنگی البرز گفت : به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ، 114 پایگاه اطلاع رسانی در این استان فعال شده است.

محمد رضا پوینده در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: این پایگاهها در قالب برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز با همکاری نهادهایی مانند میراث فرهنگی ، جمعیت هلال احمر ، پلیس راه ، نیروی انتظامی و راه و ترابری این استان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا یکصد هزار کتابچه ، لوح فشرده ، راهنمای نقشه شهرها و راههای استان نیز تهیه شده که در بین مسافران نوروزی توزیع می شود .

پوینده، همچنین نصب شش دستگاه نمایشگر ال سی دی به همراه یکصد پارچه نوشته و تابلوی اطلاع رسانی را از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی این استان برای راهنمایی مسافران و گردشگران ذکر کرد.

وی اظهار داشت: به منظور ایجاد رفاه مسافران نوروزی علاوه بر اماکن اقامتی ، چهار هزار ظرفیت اسکان در مدارس استان البرز نیز تامین و آماده شده است .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت : به منظور کنترل نرخ کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت در ایام تعطیلات نوروز بازرسان اداره بازرگانی با گشت های ویژه بر تمام صنف ها نظارت کامل دارند .

پوینده افزود: نظارت بر مراکز درمانی ، فرهنگی و سایر دستگاههای خدماتی استان در ایام نوروز بصورت شبانه روزی ادامه دارد تا مشکلی در این بخش ها برای هموطنان ایجاد نشود.

وی یادآور شد: سامانه پیام کوتاه 30009900036077 و شماره تلفن 09669 اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بصورت شبانه روزی ضمن آمادگی برای دریافت پیشنهادات و شکایات هموطنان ، پاسخگوی سووالات آنان است

کد خبر 1275923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha